Elkezdődtek a nagy, akár 75%-os kedvezmények!
Fizetés és szállítás
Szállítás futárszolgálattal
Fizetés utánvétellel | Fizetés előreutalással (banki átutalás) | Ingyenes szállítás … Ft. felett | |
---|---|---|---|
GLS futárszolgálat | 1190 Ft. | 990 Ft. | 12 000 Ft. |
Express One futárszolgálat | 1540 Ft. | 1310 Ft. | 12 000 Ft. |
Szállítási határidő
Az eshop oldalunkon minden termékünknél feltüntetjük a szállítási határidőt. Ha meg szeretné tudni, hogy mikor lesz a csomag Önhöz küldve a kiválasztott szállítási móddal, a tájékoztatást megtekintheti minden terméknél a táblázatban „Ha most megrendelem a terméket, mikor kapom meg?"
Raktáron: Miután megrendelte a terméket, mi 14 óráig ugyanazon a napon kiküldjük és 2–3 munkanapon belül elszállítja a futárszolgálat az Ön megadott címére.
Úton: A termék úton van a beszállítótól a központi raktárunkba. A lerakás időpontját feltüntetjük mindig a táblátzatban, ugyanúgy, mint a változott szállítási dátum, vagy a személyes átvétel.
3–5 napig: A termék a raktáron van valamelyik beszállítónktól. Szükséges tehát számolni a szállítási határidővel, amely 3–4 munkanap. Tehát majd ezt követően szállítja el a futárszolgálat a csomagot az Ön által megadott címre.
GLS futárszolgálat
Szállítás GLS futárszolgálat a rendelés expedálását követő 3–4 munkanapon belül kézbesíti Önnek küldeményét. A kézbesítés napján a futár Önt telefonon értesíti sms-ben, vagy hívással a kézbesítés időpontjáról. Emmellett a kiküldés napján mi is értesítjük Önt e-mailben és sms-ben, valamint egy linket is küldünk, ahol nyomon követheti csomagját.
Hogyan szállítja csomagját a GLS futárszolgálat? Csomagját a GLS futárszolgálat szállítja ki, a csomag felvételét követő munkanapon, 8:00–17:00 óra között. Ha a küldeményt a futárnak nem sikerül kézbesítenie, küldeményét megpróbálja újra kézbesíteni. A kézbesítés új időpontját Ön határozza meg. Másodszor, vagy netán harmadszor sikertelen kézbesítés után küldeménye sajnos vissza lesz küldve hozzánk és rendelése törölve lesz.
Ha láthatóan sérült, vagy szétcsomagolt a szállítmány, kérjük, ne vegye át! Lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.
Ha megkapta az sms-t és az e-malt a kiküldésről és ha az ezt követő 4 munkanapon belül nem kapja meg a csomagot és a szállítói szolgálatot Ön nem tudja elérni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi telefonszámon: +3612–344051
