KIÁRUSÍTÁS | KEDVEZMÉNYEK AKÁR 80% -ig | MINDENRE, CSAK MOST! | A hászhozszállítás 100% működik    

Fizetés és szállítás

Szállítás futárszolgálattal

Fizetés utánvétellel Fizetés előreutalással (banki átutalás) Ingyenes szállítás … Ft. felett
GLS futárszolgálat 1190 Ft. 990 Ft. 12 000 Ft.
Express One futárszolgálat 1540 Ft. 1310 Ft. 12 000 Ft.



Szállítási határidő

Az eshop oldalunkon minden termékünknél feltüntetjük a szállítási határidőt. Ha meg szeretné tudni, hogy mikor lesz a csomag Önhöz küldve a kiválasztott szállítási móddal, a tájékoztatást megtekintheti minden terméknél a táblázatban „Ha most megrendelem a terméket, mikor kapom meg?"

Raktáron: Miután megrendelte a terméket, mi 14 óráig ugyanazon a napon kiküldjük és 2–3 munkanapon belül elszállítja a futárszolgálat az Ön megadott címére.

Úton: A termék úton van a beszállítótól a központi raktárunkba. A lerakás időpontját feltüntetjük mindig a táblátzatban, ugyanúgy, mint a változott szállítási dátum, vagy a személyes átvétel.

3–5 napig: A termék a raktáron van valamelyik beszállítónktól. Szükséges tehát számolni a szállítási határidővel, amely 3–4 munkanap. Tehát majd ezt követően szállítja el a futárszolgálat a csomagot az Ön által megadott címre.





GLS futárszolgálat

Szállítás DPD futárszolgálat a rendelés expedálását követő 3–4 munkanapon belül kézbesíti Önnek küldeményét. A kézbesítés napján a futár Önt telefonon értesíti sms-ben, vagy hívással a kézbesítés időpontjáról. Emmellett a kiküldés napján mi is értesítjük Önt e-mailben és sms-ben, valamint egy linket is küldünk, ahol nyomon követheti csomagját.

Hogyan szállítja csomagját a DPD futárszolgálat? Csomagját a DPD futárszolgálat szállítja ki, a csomag felvételét követő munkanapon, 8:00–17:00 óra között. Ha a küldeményt a futárnak nem sikerül kézbesítenie, küldeményét megpróbálja kézbesíteni mégegyszer. A kézbesítés új időpontját Ön határozza meg. Másodszori, vagy netán harmadszori sikertelen kézbesítés után küldeménye sajnos vissza lesz küldve hozzánk és rendelése törölve lesz.

Ha láthatóan sérült, vagy szétcsomagolt a szállítmány, kérjük, ne vegye át! Lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

Ha megkapta az sms-t és az e-malt a kiküldésről és ha az ezt követő 4 munkanapon belül nem kapja meg a csomagot és a szállítói szolgálatot Ön nem tudja elérni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi telefonszámon: +3612–344051



Webhelyünknek cookie-ra van szüksége a megfelelő működéshez és Ön beleegyezik abba, hogy továbbra is használja őket. További információt itt talál a beállításáról.